niedziela, 28 lipca 2013

Mini Blue






      No i zakochałam się w wersji mini. Torebka ma wymiary 30cm x 18cm (nie licząc paska oczywiście), więc zarazem niewielką pojemność, mimo to spokojnie oprócz portfela, telefonu i kluczy znajdzie się również miejsce na zapakowanie niezbędnych duperelków :). W sam raz na wieczorny wypad na miasto. Na takie małe torebki zużycie materiału jest niewielkie, a przy tym otrzymuje się efekt p.t." jaka słodka!" :) więc same plusy. W planach także portfele do kompletu, muszę tylko zaopatrzyć się w pasmanterii w więcej gadżetów, bo na razie wszystkiego mi brakuje ;)

     

     Mała prosta torebka z surówki bawełnianej z klapą, podszewką i dodatkową kieszonką, bez zamka. Aplikacje z dżinsu, bawełnianej koronki i satynowej wstążki.













4 komentarze:

  1. Fantastyczna torebysia :-)
    Szkoda, że ja nie umiem moich torebek ozdabiać w podobnym stylu jak ta...
    Podobny wymiar już szyłam, tylko prostokąt odwróciłam w drugą stronę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Iwonko :) jestem w pełni przekonana, że potrafiłabyś ozdobić ją równie dobrze o ile nie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka torebeczka :) uwielbiam groszki *.* a do tego kokardka, full wypas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, :) Ostatnio mam fisia na punkcie kokardek, doczepiam je gdzie się da ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze, są one kołem napędowym mojej pracy i jak nic innego dodają mi skrzydeł :)